Jesle Praha 6 - Batolecí třída

Agata Čadková
Agata Čadková
hlavní učitelka třídy

Duhovka je místo, kde se ke každému, a to jak k dítěti, tak i k dospělému přistupuje s respektem a důvěrou. V Duhovce mám ráda přátelskou atmosféru, ve které mohu sdílet své nápady a společně s kolegy tvořit a vylepšovat naši třídu. Je pro mě důležité, že mohu pracovat v místě, ve kterém se uplatňují hodnoty jako sebeúcta, laskavost a spolupráce. Přináší mi radost, že to vše můžeme předávat dětem a tím přispívat k jejich harmonickému vývoji.


Brian Tyler Noble
Brian Tyler Noble
anglický učitel



Monika Parobková
Monika Parobková
česká učitelka


Školka Praha 6 - Modrá třída

Klára Hannová
Klára Hannová
hlavní učitelka třídy



Kateřina Chabičová
Kateřina Chabičová
česká učitelka



Albert Josef Lipscombe
Albert Josef Lipscombe
anglický učitel


Školka Praha 6 - Zelená třída

Hana Černichová
Hana Černichová
hlavní učitelka třídy

Duhovka má dlouholetou tradici a je jedna z prvních Montessori institucí v České republice.
Prošla jsem s Duhovkou společnou cestu od jejího zrodu, formování profesionálními americkými Montessori lektory, až po její současnost, kdy nabízí ucelený vzdělávací program od 18 měsíců až do 19 let - “od batolat až po maturitu”.
Jako člověk s pedagogickým vzděláním a dlouholetou praxí oceňuji formu, jakou Duhovka vytváří pozitivní prostředí pro rozvoj dětí ve všech oblastech, …od matematiky, jazyků, uměleckých oborů, až po sociální interakce s okolním světem a společností.

Pedagogické vzdělání s nástavbou pro výuku dětí v předškolním věku 3 - 6 let, praxe v Anglii a následně zaměření a studium Montessori pedagogiky zakončené mezinárodním American Montessori Society certifikátem mi poskytují obrovskou základnu pro práci hlavního učitele v Duhovce.

Kristina Jančová
Kristina Jančová
česká učitelka



Eliška Seidlerová
Eliška Seidlerová
odpolední učitelka

Duhovka dětem nabízí nejen kvalitní vzdělání v podání pedagogů, ale také prostor k vyjádření individuality jedinců cestou volby. Systém vzdělávání zároveň podporuje vytváření komunity mezi dětmi, rodiči a pedagogy. Duhovka poskytuje návaznost ve vzdělávání dětí podle jejich potřeb.

Práce s dětmi mě vždy fascinovala. Na Novém Zélandu jsem se starala o dvojčata z dvojjazyčného prostředí (angličtina/čeština). Tato práce mě přivedla k Montessori metodě a úspěšně jsem absolvovala NAMC diplom pro děti 3-6. To mi velmi pomohlo v praxi. Kurzy podporované Duhovkou mi mou znalost ještě rozšířily. Kdykoli se mohu obrátit na své skvělé kolegy při řešení nějakého úkolu. Cestování a práce s dětmi mi daly rozhled, který je v této době a práci nezbytný a já si vážím každého dne.

Thomas Taylor
Thomas Taylor
anglický učitel

Myslím si, že Duhovka je pro děti skvělá – z mnoha důvodů! Za nesmírně přínosné pro děti považuji to, že se zaměřujeme na samostatnost, to je povzbuzuje, aby v již raném věku přemýšlely samy za sebe. Je to pro ně užitečné jak teď, tak i po zbytek života. Také si myslím, že kombinace česky a anglicky mluvících učitelů a učitelek je skvělá věc, protože jsou v mladém věku vystaveni rozmanitosti – něco, co rozšiřuje mysl.

Od ukončení školy jsem hodně cestoval a žil v zahraničí. Myslím si, že to je něco, co mi umožňuje vnést do třídy různé zkušenosti z různých kultur. Moje předchozí učitelská role v České republice mi také pomohla vytvořit si vlastní styl výuky a objevit různé metody propojení s každým jednotlivým dítětem. Věřím, že kombinace cestování a této zkušenosti mi ve třídě nejvíce pomáhá.
Školka Praha 1 - Cihelná třída

Mike Burgess
Mike Burgess
anglický učitel

Moje napojení na přírodu kolem mě, to, že si udržuji zdravou mysl a tělo a nikdy si neberu věci osobně jsou životní zkušenosti nebo praktiky, které mi při práci v Duhovce nejvíce pomáhají. Umím si zařídit dostatek času na své vlastní vášně, potřeby a koníčky, což ze mě udělalo vyrovnanějšího člověka, lepšího učitele a kolegu.

Eva Franková
Eva Franková
odpolední učitelka

V Duhovce se mi daří naplňovat své poslání, jímž je být dětem průvodkyní při poznávání našeho světa. Nabízí prostor ke svobodnému rozvoji a věřím, že všichni zde zažíváme, co potřebujeme. Líbí se mi, že v týmu panuje spolupráce, s kolegy/němi i dětmi se vzájemně podporujeme a obohacujeme. Respektující a láskyplný přístup je zde základem.

Během práce v jeslích jsem prošla kurzem profesionální chůvy, Montessori pedagogika pro předškolní děti a absolvovala kurz Nevýchovy. Na meditačních setkáních, jichž se pravidelně účastním, se dotýkáme témat souvisejících s péčí o děti a sdílíme zkušenosti, které mi pomáhají hlouběji proniknout do světa našich nejmenších. Věnuji se samostudiu ve formě sledování přednášek věnovaným vzdělávání dětí

Klára Lejskeová
Klára Lejskeová
česká učitelka

Duhovka je skvělou příležitostí pro každé dítě. Děti zde mají bohaté sociální prostředí a mohou dělat to, co je vnitřně uspokojuje. Je to školka, která z dětí vychovává samostatné, nezávislé bytosti a zároveň se snaží děti vybavit do života zdravým sebevědomím.

Při práci v Duhovce mi pomáhá moje vzdělání v oblasti Předškolní a mimoškolní pedagogiky ve Svatém Janu pod Skalou. Neustále čerpám ze zkušeností, které jsem nabrala na praxích i ve škole.

Martina Perry
Martina Perry
hlavní učitelka třídy

Na Duhovce se mi líbí, že tvoří komunitu lidí s otevřenou myslí a srdcem. Komunikace je zde založena na vzájemném respektu a všichni máme šanci růst, učit se jeden od druhého a pracovat na sobě. To platí nejen ve vztazích mezi dospělými, ale také ve vztahu k dětem. Respekt k jedinečnosti každého z nás je do života cenným darem a zkušeností. Duhovka tvoří živé těleso, které se neustále proměňuje a vyvíjí. Díky úžasnému kolektivu je radost chodit do práce :-)

Při své práci s dětmi využívám nejvíce AMS Montessori výcvik, ale také své studium filosofie. Obojí mě naučilo sebereflexi, neustále si klást nové otázky a hledat na ně odpovědi. A možná nejcennější zkušeností je pro mě výchova svých vlastních dětí. Jsou pro mě těmi nejlepšími učiteli :-) My učíme děti a ony učí nás...a přitom se snažíme být jim dobrými průvodci na jejich jedinečné cestě.